bkongsi keCUAKan =)


12..11.. 10.. 9.. 8.. 7.. 3.. 2.. 1..
 WAR IS JUST AROUND THE CORNER


  1. btoi ka PMR dkat ?
  2. mimpi kott ?
  3. mimpi indah ka ngeri ?
  4. spa2 tlong kejutkan aku dri mimpi ?
  5. erm,, btoi ka ni ? 
  6. x kan lah ?
  7. sat2.. PMR 4/10 an ?
  8. la ni bulan bapa ? 9 ?
  9. huh... redy dh ka FARAHelyna ?
  10. boleh ka dpt 8A ni ?



tarik nafas..HEMBUS~  tarik nafas..HEMBUS~ relax farahELYNA oi ! huhuhu... TRIAL SBP bru2 ni, aku dpt 4A 4B ja.. boleh ka dpt 8A ni ? erm, aku x mau mghmpakan hrapan mak ayah + cikgu + skolah.. huhu, dh la 1st batch mbik PMR, cikgu2 mmg target kmi suma dpt 8A.. boleh ka ni ? Ya ALLAH , tlonglah daku.. bantulah aku..


buat masa la, subjek yg pling aku cuak BI r.. trial dpt 69 ja.. PMR cena la ? doa2 spya pmeriksa 2 baik.. aku dh la bab2 BI ni x cekang ! maklumlah bkn mother tongue.. da SAPA-SAPA nk tlong sya improve BI ?? huhu,, waduh2.. doa2 la !


Huh, arap2 la x dak apa2 yg mghalang slma 10 ari ni.. MAGGI RUSKI + KFC wait 4 me ya =) kpd suma yg ska bdebat ngn sya... lpaih PMR kta smbung balek ya.. buat msa la x mau pkiaq benda2 serabut dah ! lpaih PMR nk pkiaq smpai pg pon x pa.. keluar dari msalah sebentar.. 4 this moment :


# STUDY for happiness in FUTURE  # n_n




Comments