HATIKU GUMBIRA !

<< Hyep ! hatiku snang bangat mlm ni.. >>

tau ak saipa ? pasai, mlm ni.. aku video chat ngn sseorang yg I miss damn much ! rindu gila kat dia.. bygkanlah kmi x jmpa dekat 3 taun dh..
KaMi mmg baik since kolah rendah lg.. kolah rendah 1 kelas.. i geng.. mmg baik r ! pastu kmi sma2 dpt 5 a UPSR.. Then, kmi p skolah mnengah skali kt Alor Star.. kmi mmg rpat.. dia mmg always busy, but there must be time with me <3<3
SamPailaH.. 1 ari, dia dpt MRSM KBG PASU.. aku ngih x bg dia pndah aku ckp" hg x kn nk tinggal aku sorang2 kt sni ?" stelah dipujuk dan dipujuk.. dia pon x jd pndah ! hepi kot.. kmi baik mcm besa..

Bulan 5, aku da krisis ng besfren aku time 2.. tpi, bkn dia ! aku ingat g time tu, hari Selasa.. Aku baru habis lwn sajak pringkat daerah.. aku pon call la mama " ma, nina kalahla sajak.. sori na !" "its ok syg.. ni, nina dpt twaran ke SMS Kbg Pasu.. Nk p dak ?" "hah?? em, tak tau nk kta.. mcm nak ja.. " " x pa, la ni nina pkiaq dulu.. nnt mama mai " "em, ok.. ".. Aku tkejut dpt tau berita 2.. aku dlm dilema, nk p ke tak ? time 2 mmg aku gaduh teruk ngn besfren aku.. aku pon x pkiaq pnjg.. aku habaq nk p ! Then, aku gtaw Dia.. Dia ngih teruk bila dpt tau sal tu.. aku habaq kt kwn2 yg lain.. suma pakat dok hasut aku spya x yah p.. Tpi mmg aku nekad time 2 ! Aku pkiaq nk lari dri suma msalah ni.. Dia x bg aku pindah.. dia kta, dlu time dia dpt MRSM aku x bg.. la ni aku pulak nk pindah ! Tpi.. aku mmg nekad gila time 2..

Aku ada kak angkat gak.. aku habaq kat dia ! suma org x bagi pindah ( tpi, x taw la kot ada yg suka aku pindah ).. N mlm last aku, depa buat somethimg yg aku x kn lupa smpai MATI ! depa ttup mta aku, then depa bwa aku msuk dlm bilik study.. depa ttup lampu n nyanyi kat aku lgu 'Sahabat Sejati' 'Dafi- Bila Terasa Rindu '.. Aku terharu gila.. Depa mai peluk aku smbil ngih2.. aku rsa dihargai gila time tuh.. MAKASEH kwn2.. tpi, nasi sudah mnjadi bubur ! aku dh decide.. n aku dh inform kt kerani.. nma aku dh blacklist.. huhuhu.. esok tu kmi mbik gambar untuk kali TERAKHIR ! rindu depa gila2..

Even kmi dh x skolah sekali.. aku ngn DIA x lost contact ! tpi.. mlm ni yg paling best.. aku Video Chat ngn DIA.. mmg aku hrap dpt jmpa DIA tpi, x dak jodoh.. sbelum ni aku p umah DIA, dia x dak.. boleh Video Chat pon jadi la.. aku mmg Miss dia gila n suma kwn2, cnior kt sna.. Org yg dimaksudkan ialah NADZIRAH ! gud luck 4 PMR ya..




Comments