alhamdulillah :)



PMR ! PMR ! PMR !


Okey, hari ni hari yg aku takut sgt2.. result PMR.. 22 Disember 2011.. Aku semat tarikh tu dl hati (cewah). Firstly, aku nk ucap alhamdulillah, syukur sssgt kpd Allah. Tq ya Allah :) 

Okey, aku ketaq bkn main rini.. Bayangkan aku bgun pg tadi, tgn aku sejuk memanjang.. Warghh... takut punya pasai ! Bukan takut apa, takut x leh capai ja. Yg tu paling takut :(  Tpi3, alhamdulillah dpt gak 8a. Tak sia-sia aku belajaq selama 3 tahun (sdgkn byk main2).. hehe :D

Aku nak sgt dpt 8a bkn nk tunjuk pandai ka apa, tpi 1 ja nawaitu aku. Demi mak ayah aku, tu ja :) Tak sia-sia mak ayah aku perabih duit byk2 kn.. Mama, abah, nina dah tunaikan janji nina tuk PMR ni.. Insya-Allah nina akan buat better for SPM ! insya-Allah :)
Okey, dah. Result pon dah dapat.. So, lepaih ni ta dak dah la memain dah. Yalakan, dah masuk ting. 4.. Sbj dia suma tough2.. Seram aih aku ~ Erk, ckp pasai form 4.. Boleh ka farahelynabahdun ni jadi form 4 ? Dgn ketinggian ni ? Hahaha.. Lawakla, mcm x pecaya ja.. But this is me. Redha ja la ^^

Lastly, aku nak say thank you vry much kat suma org yg support aku. Thanx to my mon, dad, my siblings 1B-5 members, 3 Juara's members, Valiant Gene, and all person that support me till this moment. What can I do now is pray for ur hapiness and hope that Allah will bless all of you. Thank you ^^

sbg penutup kata,

setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya.


Comments