countdown !


assalamualaikum ^^
 


hye suma! yeah, countdown.. sedar tak sedar bapa ari ja lagi nak balik sekolah kan ? barang hostel suma x pack lagi. semad dak ? haha. rasa cam tak pecaya ja cuti dah nak abih~ perhh.. cepat gila kod ! x lama lagi tahun yg penuh kenangan ni akan berlalu cm tu ja.. sedih pon ada, syok pon ada! azam baru.. wee~
 alhamdulillah :)
 
cakap pasai azam kan, banyak gakla azam 2011 yg dh tercapai.. baguih3.. harap-harapla azam 2012 akan tercapai jugak^^ amin~


 Okay, ramai orang kata form4 tahun honeymoon.. Tapi bagi aku tidak! yalakan, orang kata PMR ngn SPM dua benda yg sgt berbeza. Rasa meremang ja bila ckp aku da nak jadi form4.. huhu -_-' 


ADD-MATH, PHYSIC, BIOLOGY and CHEMIST... plese be nice ya, haha^_^ aku da la basic 4 subjek killer tu still zero~ perh, cena ni ? nmpaknya study hard la aku taun depan.. hihihi ^^
 
Okay, I think that's all for today. Thanks sbb baca entry aku :) sama-samala kita doakan kejayaan bersama. Amin~



MULAKAN HARI ANDA DENGAN SENYUMAN :)

Comments