terimbau masa lalu


hye ! hye ! hye !

 
assalamualaikum suma :) apa khabar ?  aku sihat alhamdulillah ^^ (habaq ja walupon org tak tanya) okay.. straight to the point, aku tulis entry ni sebab aku tiba-tiba ja teringat sesuatu.. kisah ni jadi taun ni jugak.. Awai taun ni. Dlm bulan 5 cm tu la.. hehe :D aku nak share stori ngn hampa suma. Bayangkanlah ~ ada sorang ni, boleh dikatakan kategori hensem la.. bagi laguni kat hampa.. #correction, menyanyi life dlm fon :)





dengaq leklok lirik dia.. then, dia kata dia suka since aku darjah 5 lagi. Dia cerita abis bila n reason dia suka. Klau hampa nak tau, aku time darjah LIMA tobat r serabut gila kod ! sangat.. okay, aku admit, sora dia mmg sedap. dia caring.. (tu ja, malaih nk puji lebih2) kalau hampa, rasa kembang dak hati hampa ? hahahaha... cair dak ? tapi aku dak :D


p/s : hati bukan boleh paksa kan ? lalalala~

Comments