Tuesday, 13 November 2012

nak jugak boleh ?

Assalamualaikum :')


Hye ! Kabare ? kalau sihat , alhamdulillah. Ohya, alhamdulillah thanks to Allah because His permission, my mother and father back safely. wehee~ best gila depa dah balik. Since depa balik aku mkn semakin banyak (hah, jenuh -.-) Rindu gila.. 52 days was a long time .

 
Untungkan boleh jadi tetamu Allah :') nak jugak!! tapi nak buat mcm mana kan, belum tiba masanya . Lagipun rasa mcm tak layak lg ni. Byk benda kena pebaiki. Diri pon banyak yg tak betoi lahi..keh3.. Tapi harap sgt sebelum pergi, nak jgk rasa pi sana even hanya sekali :') Dengaq mama ngn abah bercerita teringin sgt nak pi. Katanya, yang paling best time wukuf. How is it feel ? whoa.. bestnya~ makanan kat sna dengaq cita mcm menarik ja. Unta, libas (eheh, kibas :D) alahai, makanan jgk yg dok pkiaq..ish3

And dengaq abah ngn mama cerita, betapa pentingya bawak mahram pi sana. Nak kena ragut la apala. Dok pikiaq cenala kalau aku pi sorang-sorang. Mesti senang ja kan org ragut =.=' hoho! Nak pi jugak..sobsob.. Btw, doa-doa la ya aku boleh jugak pi sana.. one fine day, be the 'tetamu' Allah with..haha :]

Okay, one more.. About two days without any new, yeah I am very happy with it. Apa-apa pon aku doakan hang sihat dan sentiasa bahagia (cewahh) :] 

# absence make the heart grows #

No comments:

Post a Comment