I Have No Idea :')


ASSALAMUALAIKUM :)


Hye readers, how are you? Hope fine . First at all , syukur alhamdulillah kita masih dapat hidup di dunia yang fana ini untuk merebut pahala bagi bekalan kita di akhirat kelak . InsyaAllah :) Dua nikmat yang cukup besar iaitu nikmat Iman dan nikmat Islam . Mudah-mudahan Allah menetapkan hati kita di jalanNya . Hati yang sering berbolak-balik . Amin ~

Okay , second.. Kalau hampa rasa malas nak baca takyah la baca . Seriously kali ni aku nak tulis benda yang tahpapa ja . Hmm , everyone mst penah buat silap kan dalam hidup dia ? Including me ~ huhu T_T aku rasa cam da buat 1 keputusan yang salah . Tapi entah . Adakah aku patut tarik balik keputusan aku tu ? Aku harap sangat orang tu baca entry ni :') You know what , seriously I had made a decision when not in good mood . dan mungkin ada hikmah kan semua ni ? Aku rasa kan kejam ja keputusan aku tu . 

Hmm , aku tau aku selalu betindak ikut emosi . Ni bukan first time kan ? HAHA ! Teruk betul la . Tapi sebelum ni hang selalu jernihkan balik suasana and aku takda la nekad sampai tara tu kan ? Tapi entah kenapa kali ni aku nekad dan sampai tak bagi peluang kat hang nak jernihkan suasana . Kejamkah aku ? Honestly , aku pun tak sanggup weh nak buat keputusan camtu . Tapi aku dah macam penat sangat . Seriously , sangat ! Btw, aku tak sanggup dah weh jadi beban kat hang :) Aku tak sanggup tengok otak hang serabut sebab aku (sebab lain xpa :D)
Hang tau dak , kadang-kadang tu aku stalk diri sendiri and aku tak mampu kata yang aku dah lupakan semua yang kita lalui . Hey , sapa yang sanggup putuskan persahabatan yang sudah lama terjalin ? HAHAHA . masalah kan ? Tapi aku redha andai ini yang terbaik buatmu dan buatku . Dan aku pun tak mampu nak bayangkan andai keputusan aku tu jadi kenyataan dan doa yang dimakbulkan . Seriously , I miss the moment when we're best friend and talk about silly things like no end . I also miss the moment when we were "kejar-kejar" like childhood for the small things . Debate for silly things . I was training for sport and you ran with me . We share our secrets . I had a nightmare and you twist the mood became a cheerful moment . I'm out of mood and you brighten it back . Seriously :')

Kadang-kadang kita menangiskan masa lalu bukan kerana kenangan itu pahit tetapi kerana kenangan manis yang kita tahu ianya mustahil untuk diulang . I miss the moment when we were a best friend . 

Last but not least , Allah tahu apa yang terbaik untuk kita  


(remember this ? found this when accidentally open our chats :'))

Comments