I Want A Big Thing

ASSALAMUALAIKUM :)


Hye everyone , lama bebenor tak update blog kan ? Gahaha :DD tatau nak tulis apa dah ni. peace (Y) Ohya, kemarin  21/3/2013 tarikh keluaq result SPM . Takot aih bila pkiaq tahun depan turn aku pulak nak ambik. Itulah kehidupan, setiap manusia pasti melaluinya kan ? Btw, sekolah aku Sekolah Menengah Sains Kubang Pasu dapat no.1 kat KEDAH ! Really awesome rite? Batch tu mmg pandai2 pon. admit. Yang nak teruk pressure uh kami la kan ? Batch tahun ni.. sobsob :')

Kemarin memey tahap dasyat ah. Dgn wartawan segala . Terbaik ar weh ! Bertambah ketaq aku tengok . Sekolah aku 5 org straight A's plus , and 50 org straight A's . A big applause to them . Ohya, kezen aku pon ambik result jugak . Dia dpt 11 A jgk (stret a) Congrate Asniza Ramlee , we are very proud of you. Alhamdulillah . Next turn aku pulak kan ? Huhuhuhuhu T_T Kecuakan yang teramat weh . Bukan apa, aku nak sangat dapat 9A+ as my gift to my parents . I really want it .

Ohya, kembali pada tajuk I Want A Big Thing is all about SPM . Aku pon nak wartawan mai interview, aku pon nak naik pentas jugak , aku pon nak teriak bahagia jugak . Ya Allah, permudahkanlah . BUT,, bukan senang nak dapat benda yg hebat (utk dunia la) uh. Pengorbanan pon besaq jgk . Berbaloi dgn apa yg nak dpt la kan ? Huhu.. If I want a big thing I need to sacrifice big thing too . Yes, exactly ! Farah , berapa bulan ja pon . Then, hang boleh enjoy sikit :3 One of the big thing is I need to hide my feeling . Yes that's. Next, I need to manage my time properly . No more playplay :DD

Btw, sekarang ni pon homeworkss tak siap lagi . Hadoi yang lebih menyayat hati , modul fizik yang keja betimbun ngan excercise book "Catch Us If You Can" tak bawak balik..sadis gila T_T redha ja la kan :) takot..takot..tapi nak wat cena kan..sekolah dekat sgt dgn umah..huhu..arghhh...terpaksa stay up la malam sabtu ni.. tahniah kata aku :')

Okayla, tu ja kot for this entry . For readers , please pray for me to be hardworking..thihihiihi :DD Tahun last da ni nak jadi budak sekolah . After this, yeay ! Dewasa dah..hihi (layak ke?) ahaha..tak penting pon . yang penting hati mau kuat , mau dak dugaan banyak gila woh . Please pray for me :3





LAST BUT NOT LEAST :

no matter how hard it is , what we can do is work-hard plus doa :)

Comments