Tolong Baca dan Fahami :)

  
ASSALAMUALAIKUM :)


Hye everybody ! Okay , first sekali alhamdulillah Allah masih hidupkan kita pada hari ini . Kerana apa ? Kerana dosa kita terlalu banyak . Hmm, entry aku kali ni berkisarkan kemusykilan aku kepada segelintir , kebanyakan or maybe beberapa orang ni .

Entah kenapa , aku sering dibabitkan dengan seorang hamba Allah ni . Hakikatnya aku tak pernah ada apa pun dengan dia ni . Just kawan , tapi kenapa orang selalu salah faham ? Haishh.. sungguh aku tidak mengerti . Sedangkan ramai ja manusia kat muka bumi ni . Kenapa mesti dia ? Hadoi . Seriously aku sangatlah musykil .
Err , kepada insan-insan yang telah tersalah paham anda dipersilakan membetulkan kembali Mind Set anda . Saya tidak pernah ada apa-apa dengan insan itu . Kenapa orang nampak dia sahaja ? Kalau anda minat insan itu , dipersilakan tetapi jangan suka menambah cerita menjadi tidak sepatutnya dan membabitkan saya =.=' . Entahlah , semakin pening otak ni pikiaq .

Kesimpulannya , sila perbetulkan mind set anda :DD HAHA

Comments