R.I.N.D.U

  بسم الله الرحمن الرحيم


Bismillah. Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar.
Assalamualaikum warahmatullah sahabat-sahabat yg dikasihi kerana ALLAH. Seperti biasa, tarik nafas dalam dan fikirkan betapa banyak nikmat ALLAH yg telah kita dustakan? 

Hmm.

Betulkan niat, bacalah dengan nama Tuhanmu,
Betulkan niat, tulislah dengan nama Tuhanmu.

Dalam hati ini rindu sangat.
Rindu sangat sangat.
Penantian yang bertahun lamanya.
Sehingga hari ini masih menanti.
Menanti sesuatu yang diharapkan dapat bertemu sejak di bangku sekolah lagi.
Hanya ALLAH yang tahu betapa rindunya hati ini.
Kadang-kadang mutiara jernih mengalir kerana terlalu rindu.
Perit sangat merindu.
SANGAT.

Tahun demi tahun bulan demi bulan aku menanti.
Ku harapkan dapatlah kita bertemu.
Namun sudah takdirNya kita belum berjodoh untuk bertemu.
SAYU.
Sayu sekali menanti.
Tak dapat ku gambarkan betapa sayunya hati ini.
Dua tiga kali dijanji untuk bertemu.
Tapi seperti aku kata tadi,
Tuhan masih belum izinkan kita untuk bertemu.

Ya ALLAH sungguh aku rindu untuk ke kota Mekah.
Sungguh aku rindu untuk bersujud di depan 'rumahmu'
Sungguh aku rindu ya ALLAH.
Semoga kali ini kau izinkan aku ke sana.

Allahuma aamiin. 
:')

(Doakan dipermudahkan semuanya)






Comments